1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » Açık Öğretim Bahar Dönemi Vize Sınavları Tarihi - Sınav Tarihi Değişikliği Haberleri

Açık Öğretim Bahar Dönemi Vize Sınavları Tarihi - Sınav Tarihi Değişikliği Haberleri

Posted by Acunn.com on 22 Mart 2015 Pazar

Açık Öğretim Bahar Dönemi Vize Sınavları Tarihi - Sınav Tarihi Değişikliği Haberleri

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi'nin Bahar Dönemi vize tarihleri değişti. İşte yeni sınav tarihi

AÖF sınav tarihleri ve eklenen yeni sınav merkezleri üniversite tarafından duyuruldu. AÖF sitesinden yapılan resmi duyuruya göre 25. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri nedeniyle Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerinin akademik takviminde değişiklik yapıldı.

Yeni sınav takvimine göre  Bahar Dönemi Ara sınavları 25-26 Nisan'dan 18-19 Nisan'a çekildi. 


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}