1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 20 Mart Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi ? - Konuk Jüri Üyeleri

20 Mart Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi ? - Konuk Jüri Üyeleri

Posted by Acunn.com on 18 Mart 2015 Çarşamba

İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM ELENDİ 20 MART 2015
20 mart iste benim stilim eleme gecesi, bu hafta iste benim stilim kim elendi, bu tarz benim tv8 kim elendi, 20 mart kim gitti iste benim stilim, tv8 iste benim stilim eleme gecesi kim konuk


20 MART CUMA 21.30'DA : İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ İşte Benim Stilim’de Yine Bir Eleme Heyecanı Bu Kez Konsept:İkon Şarkıcı!




YAYIN TARİHİ : 20 Mart Cuma
YAYIN SAATİ  : 21.30

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi’nde; İvana Sert sergilediği “Umbrella Pop Jazz” dansıyla geceye renk katacak.

İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri üyesi; Ozan Doğulu...

Programa ayrıca; Ece Seçkin performansları ile katılacak. 

Ozan Doğulu, programa yorumları ile renk katarken, Ece Seçkin ise seslendirdiği şarkıları ve danslarıyla izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak.

8 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yapacaklar.  Gecenin konsepti ise “İkon Şarkıcı”. İkon Şarkıcı kıyafeti ile ekrana gelecek olan yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak.

Eleme gecesinde yarışmaya ve hayallerine veda eden isim kim olacak.

“İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 20 Mart  Cuma akşamı saat 21.30'da TV8 ekranlarında.

İşte Benim Stilim'e veda eden isim
İşte Benim Stilim 60. bölüm eleme gecesinde veda eden isim Özden Cerrahoğlu oldu.

Özden Cerrahoğlu 20 Mart Cuma İşte Benim Stilim'e veda etti


20 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Jüri Kim Gitsin Dedi:
İvana Sert, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Kemal Doğulu, "ÇİĞDEM" gitsin dedi
Uğurkan Erez, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Nur Yerlitaş, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Ozan Doğulu, "ÇİĞDEM" gitsin dedi

20 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde en az puanı alan yarışmacılar Çiğdem ve Özden Cerrahoğlu oldu. Özden 3 yıldız, Çiğdem 4 yıldız aldığı için elemeye Özden Cerrahoğlu kaldı...

20 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Yarışmacılar Kim Gitsin Dedi:
Zeynep Öztürk, "NİHAL" gitsin dedi,
Emel Özkızıltaş, "İLBİLGE" gitsin dedi,
Nazlı Hamarat, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Gülnihal Candan, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
İlbilge Uzun, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Çiğdem Çelik, "NİHAL" gitsin dedi,
Gülay Hançer, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,





İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI


İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk
İşte Benim Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Benim Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Benim Stilim Nazlı Hamarat
İşte Benim Stilim Gülnihal Candan
İşte Benim Stilim İlbilge Uzun
İşte Benim Stilim Çiğdem Çelik
İşte Benim Stilim Gülay Hançer





                                       










İŞTE BENİM STİLİM ELENEN YARIŞMACILAR


İşte Benim Stilim Derya Yarar - 17 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Çeliker 24 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gülşah Yanaş 31 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gökçe Markal 07 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Amila Kuruoğlu 14 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gülay Hançer 21 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Şahin 27 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan 6 Mart 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Maria Surina 13 Mart 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim ÖZDEN CERRAHOĞLU 20 Mart 2015 tarihinde elendi

kim elendi iste benim sitilim, tv8 iste benim sitilim kim gitti 13 mart, ibs tv8 eleme gecesi, iste benim stilim ismail yk 13 mart, iste benim sitilim eleme gecesi puanlar
Read more at http://trpress.blogspot.com.tr/2015/03/20-mart-cuma-iste-benim-sitilim-kim.html#miEGlCK1lyqjKGVm.99


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}